Paczki wysyłamy opcją KURIER POCZTEX 48.
Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Rodzaj przesyłki |
Przesyłka zwykła |
Przesyłka OSTROŻNIE | ||
17,00 – 20,00 zł |
22,00 – 300,00 zł |
Miejscem sprzedaży jest Repubika Czeska. Wszystkie paczki są kompletowane i pakowane w Republice Czeskiej, skąd są odesyłane do Polski.
MINIMALNY CZAS REALIZACJI zamówień jest 5-8 dni roboczych (nie liczymy piątek,ponieważ w tym dniu paczki nie wysyłamy) licząc od następnego dnia po dniu dopisania odpowiedniej kwoty do naszego konta. CZAS REALIZACJI = czas od następnego dnia po dniu dopisania odpowiedniej kwoty do naszego konta i doręczenie paczki.(Dzień dopisania odpowiedniej kwoty do naszego konta nie liczymy do dni wysyłek.)
Wysyłka paczki w ciągu 4-6 dni roboczych (nie liczymy piątek,ponieważ w tym dniu paczki nie wysyłamy. W przypadku braku towaru na magazynie może czas wysyłki trwać nawet 12 dni roboczych) od momentu wpłynięcia pieniędzy na konto.
UWAGA!!! PACZKI NADAWANE SĄ W DNIACH PONIEDZIAŁEK,WTOREK,ŚRODA,CZWARTEK (liczymy jako dni robocze).
Po nadaniu paczki Poczta Polska wysyła do klienta email z danymi do paczki.
Odbiorcy przesyłek kurierskich Poczty Polskiej dostają smsowe powiadomienia z numerem telefonu kuriera, który doręczy ich paczkę. Nowe rozwiązanie umożliwia klientowi kontakt z kurierem i zwiększa komfort obsługi. Wprowadzona funkcjonalność daje klientom możliwość bezpośredniego skontaktowania się z kurierem doręczającym przesyłkę i uzgodnienia godziny jej przekazania. Dzięki temu odbiorca przesyłki oszczędza czas, a kurier Poczty Polskiej wygodniej zaplanuje trasę przejazdu. W rezultacie zwiększa się skuteczności doręczeń oraz satysfakcja klientów z poziomu obsługi.
Przesyłki dostarczane są w dni robocze od poniedziałku do piątku ( w większych miastach, także w soboty) w godzinach od 9 do 18.
Klienci Poczty Polskiej mogą odbierać przesyłki już w 13 tysiącach punktów odbioru.
Jeżeli ktoś z naszych klientów jest zainteresowany odbiorem paczki w takim punkcie to proszę wybrać miejsce odbioru na tej mapce : SIEĆ PUNKTÓW ODBIORU kliknij tutaj.
naciskając u góry ZNAJDŹ PUNKT.
Adres punktu odbioru paczki proszę wpisać w koszyku na samym dole w okienku: DODAJ KOMENTARZ.
WAŻNE!
Sprawdzenie przesyłki pod kątem uszkodzeń w transporcie:Jeżeli podczas doręczenia zauważysz uszkodzenia paczki sprawdź zawartość otrzymanej paczki i upewnij się, czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Jeśli zauważysz jakiekolwiek oznaki uszkodzeń mechanicznych prosimy o sporządzenie wspólnie z kurierem lub pracownikiem poczty protokołu zawierającego: datę zdarzenia, krótki opis uszkodzeń oraz podpis Twój i kuriera lub pracownika poczty. W takim przypadku masz również prawo do odmowy przyjęcia uszkodzonej bądź niekompletnej paczki. Prosimy równiez o niezwłoczne zawiadomienie sklepu CZecholand o zaistniałej sytuacji.
Realizujemy również wysyłki zagraniczne.